недеља, 29. август 2010.

Lazanje od patlidžana

Obilje svežeg povrća, voća, začina, mami sva čula a tema je još jednom .....

Patlidžan, jedna od mojih omiljenih namirnica i kad se pojavi na pijaci onda ceo mesec pravim sve u znaku njega. Ovaj recept sam prvi put probala, uzet je iz novina s tim da sam ja napravila male izmene. Koristila sam domaće lazanje i nisam ih barila vec sam sveže testo ređala u pleh pa nalila preko svega još i mleka pre nego se stavi u rernu.

Lazanje od patlidžana

500 g lazanji 
1 kg patlidžana
2 glavice  luka
4 jaja
2 dl kisele pavlake
bosiljak,so, biber, maslinovo ulje, mleko

Patlidžan se ispeče u rerni, oguli pa ostavi na stranu. Dve glavice sitno seckanog crnog luka se proprže na ulju dok se ne zacakle, al’ da ne porumene. Ohlade se, pa im se doda u pire pretvoren  patlidžan, veza sitno seckanog bosiljka, kašičica mlevenog belog bibera i soli po ukusu. Sve se izgnječi viljuškom i dobro umeša. Umute se četiri jajeta s čašom kisele pavlake. Polovina ove smese se ostavi na stranu, a ostatak umeša s masom od patlidžana. U okruglu nauljenu tepsiju ređaju se: red lazanja, fil, opet lazanje, opet fil... Tako dok ima fila, a pasta svakako da bude na vrhu. Sve se  prelije mlekom  toliko da se lepo ušuška u njemu, zalije onim ostatkom jaja i pavlake pa  zapeče u rerni.

Нема коментара:

Постави коментар